Var det redan fördraget för elhissar i din bil!?! var det inte i någon av mina bilar.. då antar jag att dom ligger under mittkonsollen i så fall. börja med att ta bort "kåpan" över handbromsen. tryck ihop "borstarna" i nederkant, sträck in handen och tryck in spärrarna på knapparna för sätes värmen. sen ta bort dom så hittar du 2 st skruvar under där. ta sen bort kåpan. ta sen bort ask koppen så hittar du mer skruvar och sen damasken till växelspaken(bara dra) sen sitter det en skruv på var sin sida uppe också en ser du när du öppnat handsfacket den andra får du plocka bort panelen under ratten för att komma åt. sen drar du allt lite baåt så hittar du 2 st skruvar som värme reglagen sitter fast med när dom är bort drar du det paketet uppåt(sitter som i en skena) sen får du lirka så får du bort den.
Men efter att jag skrivit allt dessa (om du förstått vad jag skrivit om:P) så om det är fördraget borde dom bara ligga under så du kanske kommer åt dom genom hålet för växelspaken? fast kan ju bli knepigt att hitta vart du ska skära för knapparna (perforerat underifrån) om du inte har en annan panel att mäta på..
få bort det från dörren är inte så svårt sitter väl med en 4-5 skruvar 2 st i rutan.. se bara till att köra ner motorerna i botten läge så är det enklare vill jag minnas. fast dom var nog fan uppe när jag plockade en upp sättning på skroten så det går nog också:).. väldigt rörigt hoppas det kommer lite till hjälp i alla fall:)
Senaste redigerad av Jonatan_M535 (2010-03-25 18:22:23)
Äger: M535 -85 Alpinvit
540i/6 touring M-tech -97
V*lv* 740 GLE lågmilare (arv)