1

Tråd: Vita blinkers

Hej, är ny på forumet så ni får ursäkta om de finns flera trådar om detta men undrar var man kan få tag på bakljus till e28?? Hittar fram o sido blinkers men inga någe bak hmm ...Den info som ja hitta tyder på att de är väldigt svårt att få tag på detta men vill int köra med färg tonade lampor som ser ut som stryk sad...

Sen undrar jag var man sku kunna hitta coilovers eller sänksatser?? Detta har jag också sökt men hittar bara fjädrar...
Tacksam för svar smile

2

Sv: Vita blinkers

http://www.kinnby.com/shop/shop_sv.htm    Där har du vita blinkers.  Vet dock inte om det kommer upp bakblinkers igen. Väntar på det själv.

Eirik

518is - 88 Diamantschwarz
528i - 84   Alpinweiß

3

Det kommer med stor säkerhet, men produktionen är begränsad till maskiner som används mycket och därför är det begränsad åtkomst. Detta för att kunna hålla nere tillverkningskostnaderna.

Håll ut!!!

520-3,5 Från skrotbil till prisvinnare

4

Tack för tipset, fick mejl också om coilovers så blir o vänta tills de finns igen smile

5

toffe10 skrev:

Tack för tipset, fick mejl också om coilovers så blir o vänta tills de finns igen smile

Kolla www.xyz-sweden.com

Där kan du skicka in en intresseanmälan på coiloverkit till e28. Jag har ett på listan. Ju fler desto större är chansen att det kommer att tas fram:D

520-3,5 Från skrotbil till prisvinnare

6

Vet ni ungefär när bakblinkers kommer vara tillgängliga igen? smile

518is - 88 Diamantschwarz
528i - 84   Alpinweiß

7

Kinnby här på forumet gör dem! har för mig att de inväntar flera beställningar innan dom ställer sig och gör dom, har själv köpt från honom, bara att skicka en beställning och invänta leverans!